۸ ترند رنگ لباس برای پاییز و زمستان 1402 که باید بدانید

  • تاریخ: سه شنبه 28 شهریور 1402 - 12:11
  • نویسنده: زیبا
  • صفحه: وبلاگ
ترندهای رنگ پاییز و زمستان ۲۰۲۲ با انتخاب‌های جذاب و شاد رونق گرفته‌اند. از سبز زیتونی تا زرد درخشان و قهوه‌ای رسی، این رنگ‌ها موجب منحصربه‌فرد شدن استایل خواهند شد. همچنین، ترکیب این رنگ‌ها با لباس‌های پاییزی خنثی نیز بسیار جذاب است.

فصل جذاب پاییز در حال نزدیک شدن است و بسیاری از شما همانند من، به اشتیاق انتظار آن هستید. به نظر من، در فصل پاییز و زمستان می‌توان به استایل‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری دست یافت و مطمئنا گرمای تابستان گاهی اوقات حوصله‌تان را سر می‌برد!

همان‌طور که می‌دانید، بوتیک‌ها در حال تخفیف دادن لباس‌های تابستانی و تغییر نمایشگاه‌های خود به لباس‌های پاییزی هستند؛ اما بیشتر این لباس‌ها مربوط به ترندهای پاییز سال گذشته هستند. پس به نظر شما ترندهای پاییز 1402 کدام مدل‌ها هستند؟

اگر شما هم به دنبال دنبال کردن ترندهای جدید علاقه دارید و می‌خواهید تا لباس‌هایتان را متناسب با مد روز انتخاب کنید، در ادامه‌ی این مطلب با مجله‌ی دیجی‌استایل همراه شوید تا این موضوع را به طور کامل باهم بررسی کنیم.

پاییز 1402 کدام رنگ‌ها را انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از رنگ‌ها باشد، معتبرترین منبع، شرکت پنتون است. همچنین با بررسی فشن‌شوهای مربوط به پاییز و توجه به رنگ‌هایی که طراحان برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، می‌توانیم متوجه شویم که کدام رنگ‌ها امسال به صدر جدول صعود خواهند کرد.

پس از سال پرفراز و نشیب 1402 (وجود کرونا و کار کردن اکثر مردم در خانه با لباس‌های راحت) که طراحان بیشتر از رنگ‌های ملایم و گرم برای پاییز استفاده کرده بودند، امسال ما شاهد رنگ‌های شاد، براق و پرجنب‌وجوش هستیم. البته باید بدانید که در کنار رنگ‌های جذاب و برجسته، رنگ‌های پاییزی هم جز ترندها هستند. اکنون اگر برای آماده کردن کمد پاییزی خود نیاز به کمک دارید، ما اینجا هستیم تا رنگ‌های ترند برای پاییز و زمستان امسال را به شما معرفی کنیم.

۱. سبز زیتونی

سبز زیتونی یکی از رنگ‌های پایه‌ی پاییزی است و دلیل اصلی محبوبیت این رنگ، توانایی ست کردن و ترکیب کردن آن با آیتم‌های زیادی است؛ فرقی نمی‌کند آن را با طیف‌های مختلف سبز ترکیب کنید، قرمز مات یا حتی رنگ‌های نئونی و براق.

از آن‌جایی که بعضی ته‌رنگ‌های پوستی در کنار سبز زیتونی ترکیب خوبی ایجاد نمی‌کنند، انتخاب این رنگ برای برخی افراد می‌تواند کمی سخت باشد؛ اما اصلا نگران نباشید. با روی مد آمدن شلوارهای ۶ جیب، شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید یا حتی اگر هنوز هم شک دارید، از یک اکسسوری به رنگ سبز زیتونی در استایل‌تان استفاده کنید.

سبز زیتونی

۲. آبی میکونوس

تا به حال به این فکر کرده‌اید که میکونوس یونان چه‌قدر زیبا و خوش‌رنگ است؟ خبر خوب این است که می‌توانید با انتخاب این رنگ، جذابیت دریای مدیترانه و آبی کریستالی را وارد استایلتان کنید. اگر در مورد نحوه‌ی ترکیب کردن این رنگ شک دارید، پیشنهاد ما به شما انواع طیف‌های آبی برای داشتن استایلی مونوکروم و شیک و رنگ سفید است.

آبی مینیکوس

۳. زرد درخشان

احتمالا همه‌ی شما با این رنگ به یاد بهار، پیک‌نیک و گل‌های نرگس تازه خواهید افتاد؛ به همین دلیل است که ترکیب کردن این رنگ جذاب با رنگ‌های پاییزی خنثی، می‌تواند استایل بسیار شیکی را برای شما ایجاد کند. خاکستری روشن، قهوه‌ای مات و انواع رنگ‌های نود بهترین مکمل‌ها برای این رنگ هستند و استایل پاییزی شما را تکمیل خواهند کرد.

زرد درخشان

۴. سبز پرطرفدار

بدون شک این رنگ سبز را برای مدتی طولانی است که جز ترندها می‌بینید؛ در واقع این سبز یکی از رنگ‌های بهاری است که به لیست ترندهای پاییزی پنتون هم راه پیدا کرده است و طرفداران زیادی هم دارد. این سبز با براقیت خاصی که دارد، با رنگ‌های مختلف به راحتی ست شده و همچنین باعث برجسته‌تر شدن استایل شما نیز می‌شود.

سبز پرطرفدار

۵. قهوه‌ای رُسی

شاید شما هم موافق باشید اگر بگوییم قهوه‌ای یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها و البته بهترین انتخاب برای پاییز است. قهوه‌ای به رنگ خاک رس و مشابه به قهوه‌ای زنگ‌زده، از ترندهای امسال است که بدون شک انتخاب این رنگ باعث منحصربه‌فرد شدن استایل شما خواهد شد. برای پوشیدن این رنگ هم می‌توانید یک ست سویشرت و شلوار انتخاب کنید یا یک ترنچ کت و استایل‌های متفاوتی با آن داشته باشید.

همچنین می‌توانید با پوشیدن یک پلیور قهوه‌ای، این رنگ را به عنوان مرکز توجه قرار دهید و آن را با آیتم‌های چرمی مانند یک کت شیک و بوت‌های بلند ست کنید.

قهوه‌ای رُسی

۶. بنفش گل فوشیا

وقتی صحبت از رنگ‌های براق و پرجنب‌وجوش باشد، بنفش فوشیا بهترین گزینه خواهد بود. این رنگ جذاب می‌تواند شما را از دیگران متمایز کند؛ مخصوصا اگر آن را با طیف‌هایی از رنگ صورتی ترکیب کنید. اگر دوست دارید این رنگ مرکز توجه استایلتان باشد می‌توانید آن را با خاکستری، مشکی یا جین ترکیب کنید.

بنفش گل فوشیا

۷. قرمز شرابی

رنگ بِرگِندی یا قرمز شرابی همیشه یکی از اصلی‌ترین رنگ‌ها برای پاییز است و امسال با توجه به فشن‌شوها طیف‌های مختلف آن را از قرمز پررنگ گرفته تا قرمز گیلاسی و رنگ‌های شرابی تیره، می‌توانیم ببینیم. این رنگ حس و حال پیچیده و خاص‌تری به استایل شما می‌دهد و بدون شک می‌توانید ویژگی جذابیت بودنتان را با این رنگ بیشتر به نمایش بگذارید.

قرمز شرابی

۸. سفید کرمی

از طراحی‌های برند ایزابل مرنت گرفته تا دیور، می‌توانید طیف‌هایی از رنگ‌های گرم و کِرِم مایل به سفید را ببینید. این رنگ جز آن دسته از رنگ‌هایی است که هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و از مد خارج نمی‌شود. بدون شک امسال مدل‌های زیادی از انواع ژاکت‌ها و پیراهن‌های بافتنی گرفته تا کت را می‌توانید در این رنگ مشاهده کنید. اگر از طرفداران استایل‌های کلاسیک باشید، این رنگ را فراموش نکنید. به کمک اکسسوری‌های شیک مثل یک کمربند مشکی یا قهوه‌ای چرمی، می‌توانید جذابیت استایلتان را تکمیل‌تر کنید."

سفید کرمی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • با ما تماس بگیرید

    مشتری گرامی،

    از شما متشکریم که در نظر داشته‌اید با ما در تماس باشید. اعتماد شما دارای ارزش بی‌نظیری برای ماست و ما به تأمین خدمات و پشتیبانی بی‌نظیر برای شما متعهد هستیم.

    اگر سوالی دارید و بازخوردی می‌خواهید، تیم ما در اینجاست تا به شما به سرعت و با کارایی کمک کند.

    لطفاً از راه‌های زیر برای تماس با ما استفاده کنید:

    - ایمیل: zahanaaaa@gmail.com
    - شماره واتساپ : 09101546168
    - آی دی تلگرام : Zahana_admin@

    علاوه بر این، می‌توانید از فرم تماس موجود در این صفحه استفاده کنید تا پیام خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید. ما قول می‌دهیم که به تمامی پرسش‌ها در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

    رضایت شما برای ما در اولویت قرار دارد و با شوق منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

    با احترام،

    آرت گالری زاهانا